'Edenia', la websèrie per promocionar la pera de Lleida. Tretze capítols d'intriga i humor publicats a les xarxes socials on les peres hi són presents d'una manera natural
Per ACN i Redacció
Publicat el 03 d’octubre 2020

El Consell Regulador de la DOP Pera de Lleida ha creat la seva pròpia websèrie. El dijous dia 1 d'octubre es va presentar a Corbins (Segrià) el tràiler i el primer capítol. Edenia, és una websèrie "amb suspens i humor" que consta de tretze capítols. Cada setmana se'n publicaran dos a les xarxes socials de la DOP Pera de Lleida (Facebook i Instagram), des del diumenge 4 d'octubre i fins al 15 de novembre —cada diumenge i dimecres—.

Però el projecte va més enllà. Es publicaran, també a les xarxes, una sèrie de pistes i informacions addicionals que tindran en suspens els seguidors del perfil. La sèrie al complet també quedarà publicada i es podrà recuperar a la web de la Pera de Lleida i a Youtube. L'objectiu de la iniciativa és captivar el públic més jove a les xarxes socials.

Edenia és obra de les guionistes lleidatanes Violeta Porta i Marta González de la Vega que, a la vegada, són protagonista i directora, respectivament. Cal destacar també el paper de la Nora Porta a la producció i muntatge i de tot l'equip. La meitat de l'equip tècnic és de les comarques de Lleida, així com gairebé tots els actors i actrius.

Trama d'intriga i investigació

Segons el president de la DOP Pera de Lleida, Gerard Pujol, s'ha optat per "una trama d'intriga i investigació, amb tocs d'humor i personatges caricaturitzats al màxim que enganxin l'espectador en un entorn rural on les peres hi són presents d'una manera natural: a la botiga, a la taula, al camp o fins i tot, en el propi nom de la sèrie, Edenia, que és la marca sota la qual es comercialitza la DOP Pera de Lleida".

Pujol va explicar que en el moment en què es va dissenyar la campanya d'enguany de la DOP es va optar per potenciar el coneixement de la marca a les xarxes socials i la intenció d'arribar amb un producte d'oci als públics més joves. "La pandèmia està potenciant l'ús d'internet i hem volgut aprofitar la situació", va indicar. "En aquesta promoció en particular de la pera, no busquen un missatge alliçonador de les seves propietats perquè ja són conegudes, senzillament volíem fer present la marca en la ment d'aquest consumidor jove que busca entreteniment a les xarxes socials".

A Facebook ja s'han presentat els personatges principals: la Roser, la Dolors, l'Adriana, l'Enric, en Joan Massip i la Judith, cadascún amb un caràcter ben peculiar i un tret identificatiu fàcil de recordar.

— El més vist —
- Comentaris -
- Etiquetes -
— El més vist —