Absolt el jove independentista de la dessuadora taronja arrestat a la Via Laietana - Diari de Barcelona

Un jutjat de menors de Barcelona ha absolt els quatre joves independentistes detinguts per la Policia Nacional el 18 d'octubre del 2019 després d'uns aldarulls a la Via Laietana per la sentència de l'1-O. El jutjat considera que no hi ha prou proves contra cap d'ells, entre els quals destaca el jove conegut per la dessuadora taronja, a qui cap dels agents va poder identificar durant el judici.
Però no podem deixar de denunciar l\u2019absurditat del cas i la violència policial. La sentència valora que no poden condemnar a ningú en base a la declaració dels agents de CNP, i per això la sentència de presó a @marcelabsolucio es demostra encara més injusta. Tot el suport!
— Guillem Absolució (@GAbsolucio) June 21, 2021
La fiscalia demanava un any de llibertat vigilada per a cadascun per desordres públics i atemptat a l'autoritat amb instrument perillós. La fiscalia els acusava d'haver llençat objectes contundents contra la línia policial davant de la Prefectura Superior de Policia, però ni les imatges ni els testimonis són clars, i per això el jutge els absol.
Comença el judici contra en Guillem, el noi de la dessuadora carabassa agredit a la Via Laietana de Barcelona
— David Torrents (@torrents_d) April 14, 2021
En Guillem és acusat de desordres públics i d\u2019atemptat contra l\u2019autoritat amb instrument perillós
Tot el suport Guillem!!pic.twitter.com/CFKHFacOck

