Telstra
Per EFE
Publicat el 10 d’agost 2021

Les autoritats australianes han demandat per separat els tres proveïdors d'internet més importants del país per presumptament haver enganyat "centenars de milers" de clients respecte la velocitat dels serveis de banda ampla que els van oferir. La Comissió Australiana de Competència i Consum (ACCC, sigles en anglès) ha indicat que en els recursos presentats davant el Tribunal Federal d'Austràlia s'acusa a Telstra, Optus i TGP d'acceptar pagaments a canvi de les promocions de serveis que no complien amb les condicions dels plans que oferien.

L'organisme regulador ha explicat en un comunicat que aquestes empreses eren conscients dels problemes d'aquests plans oferts en un període comprès entre l'1 de gener de 2019 i el 30 d'abril de 2020.

L'ACCC argumenta que, com a part dels plans Telstra, Optus i TGP, van prometre informar els consumidors, dins d'un lapse de temps específic o raonable, si no aconseguien aconseguir mitjançant la seva connexió la velocitat per la qual estaven pagant, així com donar-los un pla més barat o un reemborsament.

"Ells no van realitzar aquestes accions (informatives) i, com a resultat, molts consumidors van pagar més pels seus plans NBN (Xarxa Nacional de Banda Ampla) del que devien", ha explicat el president de l'ACCC Rod Sims en un comunicat, en subratllar que els consumidors tenen en compte les velocitats ofertes a l'hora de decidir-se i triar un determinat pla d'internet.

L'ACCC ha indicat que les tres empreses han promès indemnitzar als consumidors abans que s'iniciï el procés legal.

— El més vist —
- Comentaris -
- Etiquetes -
— El més vist —