Helicòpter Mossos
Per ACN
Publicat el 04 de juliol 2020

Els Mossos d'Esquadra han muntat un centre de comandament avançat a l'àrea de servei de Vila-sana (Pla d'Urgell), al costat de l'autovia A-2, per a coordinar el desplegament dels controls de trànsit per confinar la comarca del Segrià. Aquest migdia s'hi han desplaçat més d'una vintena d'unitats de trànsit i de l'Arro, a més d'un helicòpter.

L'intendent Jordi Dalmau, sots cap de la Regió policial de Ponent, ha explicat que amb el dispositiu es cobreixen 25 carreteres del Segrià i que al marge d'aquests "punts principals" també es faran de manera estàtica diferents patrullatges per vies secundàries i camins asfaltats. Es tracta de punts d'entrada i sortida de la comarca però també d'accés a l'autovia A-2 i a l'autopista AP-2. I es que la circulació per aquestes dues darreres vies ràpides no està prohibida però el que si que no es permet és entrar-hi i sortir-ne al seu pas pel Segrià.

Més de 200 agents dels Mossos d'Esquadra formen part del dispositiu. Són de la regió de Ponent però també de fora. Així mateix, hi ha coordinació amb la Guàrdia Civil, que es fa càrrec dels punts fronterers amb la Franja.

— El més vist —
- Etiquetes -
- Comentaris -
— El més vist —