Zombis a la Guerra Civil espanyola: el Festival de Sitges obrirà amb 'Malnazidos' - Diari de Barcelona

CINEMA
Zombis a la Guerra Civil espanyola: el Festival de Sitges obrirà amb 'Malnazidos'
La 53a edició del festival limitarà les estrenes, amb 120 pel·licules i l’aforament al 80%
La nova edició del Festival de Sitges, que tindrà lloc del 8 al 18 d’octubre, serà en format híbrid entre presencial i virtual. A més a més, atenent a la situació actual, el nombre de pel·lícules que s’hi presenten és inferior: 120 estrenes i un aforament limitat al 80%. Els directors del festival han incidit en què les mesures sanitàries es faran complir, de manera que tots els assistents hauran de dur la mascareta posada, i els seus seients estaran preassignats.
La imatge del cartell del festival és un homenatge per al centenari d’“El gabinete del doctor Caligari”, “un dels pares indiscutibles del cinema fantàstic i de terror amb una mirada pertorbadora que ha influenciat tants cineastes del cinema”, segons els seus creadors.
#Sitges2020 en imatges! Aquí teniu el primer teaser, realitzat com sempre per @QCrusellas #SitgesCaligari pic.twitter.com/mIlEgyDBtS
— sitgesfestival (@sitgesfestival) July 14, 2020
“Malnazidos” serà la pel·lícula que obrirà el festival. Dirigida per Javier Ruiz Caldera i Alberto del Toro, es tracta d’una coproducció catalana sobre zombis ambientada en la Guerra Civil espanyola. A més de diverses pel·lícules catalanes, el paper de la dona directora tindrà un protagonisme evident.
?[#SITGES2020] Centenario Caligari, primeros títulos confirmados y algún que otro Malnazido en una edición post-COVID19. https://t.co/orO7OWyfWX@sitgesfestival #COVID19 #ElGabineteDelDoctorCaligari #Malnazidos #Jumbo #12HourShift #TrainToBusan2 #Slaxx #Relic #NoMataras pic.twitter.com/QtPJNeraCR
— Baldovi.Net - Los tráilers de Baldoví (@BaldoviNet) July 15, 2020

