La Fira de Barcelona serà a partir de divendres el gran centre d'acollida de refugiats ucraïnesos - Diari de Barcelona

La Fira de Barcelona serà a partir del divendres el gran centre d’acollida de refugiats ucraïnesos a Catalunya. Ho ha anunciat aquest dilluns el ministre d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions, José Luis Escrivá, que ha apuntat que aquest nou punt s’afegirà al ja obert a la localitat madrilenya de Pozuelo i al que s’obrirà demà a Alacant. També es preveu instal·lar un quart centre a Màlaga.
\uD83C\uDDFA\uD83C\uDDE6 Esta semana abren los centros de recepción y atención de Alicante, en la Ciudad de la Luz, y Barcelona, en la Fira
— José Luis Escrivá (@joseluisescriva) March 14, 2022
\u27A1\uFE0FSe suman al de Pozuelo y permitirán tramitar permisos de trabajo y residencia, con capacidad de acogida en ambas ciudades
Comparto declaraciones en Bruselas \uD83D\uDC47 pic.twitter.com/dwrpnsyXce
Escrivá ha defensat que des de la setmana passada Espanya està aplicant la normativa europea d’una forma extensa i que s’està facilitant la documentació de forma àgil perquè en poques hores els refugiats puguin disposar de tots els permisos per residir, treballar i tenir tots els drets socials.

