Instagram Reels, l'absorció de Tik Tok?
Per Redacció
Publicat el 06 d’agost 2020

Fa quatre anys que Snapchat va desaparèixer de bona part dels nostres telèfons perquè va quedar arraconat per Instagram Stories. Avui Instagram, propietat de Facebook, ha anunciat el llançament de Reels dins de la xarxa social. Aquesta nova eina és la clara competidora de Tik Tok, ja que permet gravar petits clips de fins a 15 segons acompanyats d’efectes, text i música. 

L'anunci arriba després que Donald Trump des públic fa uns dies que prohibiria l’aplicació xinesa Tik Tok als Estats Units si no arribaven a un acord amb Microsoft o amb alguna companyia estatunidenca. 

Com funciona?

Per fer servir un àudio, s’ha de buscar a la biblioteca musical d’Instagram o bé fer servir un àudio propi. Si es fa amb un àudio original, aquest quedarà associat al perfil, fent que altres persones el puguin fer servir. També hi ha efectes de realitat augmentada, que són tant de la mateixa aplicació com d’usuaris que els creen. A més, hi ha l’opció de modificar la velocitat del vídeo, o només una part d’ell. 

Reels està obert a tot el món i no només als seguidors d’un compte; així doncs, permet guanyar més followers. Tot i això, com passa amb els stories, sempre hi ha l’opció de decidir a qui es mostren aquests vídeos. Aquests Reels es podran compartir al feed, a les stories, per missatge directe o bé com a un “reel” pròpiament. Aquesta nova funció d’Instagram està disponible a més de 50 països, inclosos Argentina, Brasil, els Estats Units i Espanya. 

Per tant, Instagram Reels és la clara competència de Tik Tok. S’haurà de veure si aconsegueix el mateix efecte que amb Snapchat i s’aglutinen altres aplicacions en una de sola. 

— El més vist —
- Comentaris -
- Etiquetes -
— El més vist —