Instagram, Twitter, Twitch i Tik Tok: els nous mitjans? - Diari de Barcelona

L’impacte de les xarxes socials és més que evident. Aplicacions com Instagram, Twitter o TikTok són sinònim d’entreteniment, però cada vegada amb més freqüència s’hi inclouen notícies i peces informatives. Als joves ja no els interessa la televisió i escolten la ràdio només quan van en cotxe fins a l’institut.
La darrera enquesta del Consell de l’Audiovisual de Catalunya sobre usos i percepcions dels mitjans audiovisuals de Catalunya exposa que més d’un 50% de joves entre 16 i 24 anys prefereix informar-se per internet abans que per televisió. Les conseqüències d’aquesta dada poden ser múltiples.
Per què… què pot passar si els joves no s’informen?
En parlem amb Dani Amigo, cap d’estudis i professor de secundària a les Escolàpies Figueres; Gisela Ammetller, professora del màster en Màrqueting Digital a la UOC, i amb Mònica Planas, crítica de TV.


