Jaume Cabré i Oriol Mitjà segueixen liderant les vendes de llibres en català, a les portes de Sant Jordi - Diari de Barcelona

Consumits pel foc (Proa), de Jaume Cabré, i A cor obert (Columna), d'Oriol Mitjà segueixen liderant per segona setmana les vendes en català de ficció i no-ficció, respectivament, la setmana del 12 al 18 d'abril a Catalunya, a menys d'una setmana per a la celebració de Sant Jordi, segons dades de Libridata. Pel que fa a infantil i juvenil, el més venut en català és La llegenda de Sant Jordi amb solapes de roba (Estrella Polar), de Natàlia Juan Abelló. Sira(Planeta), de María Dueñas, i El humor de mi vida (Harper Collins), de Paz Padilla, són els més venuts en castellà, en ficció i no-ficció, respectivament.
Oriol Mitjà davant la seu d'Eurecat.
Ficció catalana
La llista del més venuts de ficció en català l'encapçala Consumits pel foc (Proa), de Jaume Cabré. El segueixen La dona de la seva vida (Columna), de Xavier Bosch; L'home que va viure dues vegades (Columna), de Gerard Quintana, i Tàndem (Destino), de Maria Barbal, i El dia que vaig marxar (Univers), d'Albert Om.
No-ficció catalana
Pel que fa la no-ficció el més venut en català és A cor obert (Columna), d'Oriol Mitjà, seguit per Paraules d'Arcadi (Angle), d'Arcadi Oliveres; Les hores greus (Símbol), de Quim Torra; L'armardura del rei (Ara Llibres), d'Albert Calatrava, Ana Pardo de Vera i Eider Hurtado, i El camarot del capità (Destino), de Màrius Carol.
Infantil i juvenil
Pel que fa a infantil i juvenil, el més venut en català és La llegenda de Sant Jordi amb solapes de roba (Estrella Polar), de Natàlia Juan Abelló, seguit per Sant Jordi i el drac (Combel), de Meritxell Martí i Xavier Salomó, i Gràcies. Història d'un veïnat (Animallibres), de Rocio Bonilla.
En castellà
El més venut en castellà a Catalunya en ficció és Sira (Planeta), de María Dueñas; Transbordo en Moscú (Seix Barral), d'Eduardo Mendoza; El arte de engañar al karma (Suma de Letras), d'Elisabet Benavent; El juego del alma (Suma de letras) de Javier Castillo, i Independencia (Tusquets), de Javier Cercas.
De no-ficció en castellà, encapçala les vendes El humor de mi vida (Harper Collins), de Paz Padilla, juntament amb El infinito en un junco (Siruela), d'Irene Vallejo; La armadura del rey (Roca), d'Albert Calatrava, Ana Pardo de Vera i Eider Hurtado; Niadela (Errata Naturae), de Beatriz Montañez, i Dime qué comes y te diré qué bacterias tienes (Grijalbo), de Blanca García-Orea Haro.

