Joves creadors audiovisuals impulsen una comèdia sobre les preocupacions del sector - Diari de Barcelona
Campanya de micromecenatge
Joves creadors audiovisuals impulsen una comèdia sobre les preocupacions del sector
Amb una campanya de micromecenatge, 'Fuera de Campo' cerca 6.500€ per començar el rodatge a la primavera

Humor per parlar de les preocupacions dels joves creadors audiovisuals. D'això vol tractar Fuera de Campo, una sèrie de comèdia impulsada per cinc alumnes dels estudis de Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra.
Els creadors han impulsat una campanya de micromecenatge a Verkami per recollir 6.500 euros i rodar entre abril i maig. "Posteriorment volem presentar-ho a festivals i productores amb l'objectiu d'acabar de rodar la temporada completa i col·locar-la en alguna plataforma VOD, ja sigui a nivell nacional o internacional", explica el productor de la sèrie, Eric Nolla, al Diari de Barcelona.
La peripècia comença de gala
La sèrie narrarà les peripècies de Rob i Sancho, dos joves "radicalment diferents", que inicien el seu viatge en el sector audiovisual amb la creació d'una petita productora. "A l'episodi pilot de la sèrie ens centrarem en el primer projecte important que reben: rodar unes noces". La manca de recursos durà al límit la seva creativitat, creant moments plens de comicitat. Un exemple, explica Nolla, és l'aparició al casament de la Iaia Mari, l'àvia d'en Rob, una dona sense cap mena de filtre i vergonya.

