El jutge del cas 3% proposa jutjar a CDC i al PDeCAT - Diari de Barcelona

CORRUPCIÓ
El jutge del cas 3% proposa jutjar CDC i el PDeCAT
L’Audiència Nacional veu indicis d’organització criminal, frau, suborn, tràfic d’influències i blanqueig
L’Audiència Nacional proposa jutjar a 32 persones físiques i 16 persones jurídiques pel cas del 3%. Entre elles s’inclouen els exgerents de CDC Daniel Osàcar, Andreu Viloca i Germá Gordó així com l’exresponsable jurídic del partit Francesc Xavier Sánchez Vera.
El jutge veu indicis per delictes d’organització criminal, frau a les administracions públiques, suborn, tràfic d’influències i blanqueig de capitals en l’estructura creada per finançar “il·legalment i de forma encoberta” la formació política. La causa també va dirigida contra la mateixa CDC, el PDeCat i les empreses Teyco, Urbaser, Fundació ACS, grup Soler Constructores i Copisa.
En declaracions a Catalunya Ràdio, la portaveu del govern Meritxell Budó ha demanat” respectar la presumpció d’innocència”.
? El jutge envia a judici CDC i el PDeCAT pel cas del 3%. @meritxellbudo: “Si algú ha fet alguna cosa malament, que respongui davant la justícia, però cal respectar la presumpció d’innocència” https://t.co/zjCa60D3HH pic.twitter.com/30eW8cq283
— Catalunya Ràdio (@CatalunyaRadio) July 31, 2020

