Una jove transsexual denuncia que ha estat “brutalment agredida” a Barcelona - Diari de Barcelona

Una jove transsexual ha denunciat aquest divendres al vespre a través de les xarxes socials que ha patit una agressió LGTBI-fòbica a Barcelona quan sortia de casa seva. La noia, de 19 anys, ha detallat que l’han escridassat i insultat i que li han donat dos cops de puny a la cara i diverses puntades de peu a tot el cos.
Hoy he salido de casa y nada mas salir, no había andado ni una manzana, me han empezado a gritar “¡puto travelo! ¡engendro!” y me han agarrado y me han dado dos puñetazos en la cara, patadas y otros golpes en el cuerpo.
— eva (@evacasttt) November 20, 2020
Soy una chica normal de 19 años, soy transexual, sí, +++ pic.twitter.com/B9A8umtFQe
L’observatori contra l’homofòbia ha denunciat que la jove ha estat “brutalment agredida”, ha condemnat els fets i s’ha posat a la seva disposició. A través del seu compte de Twitter, l'observatori ha detallat que ha activat els protocols que posa en marxa en aquests casos i ha tornat a reclamar “polítiques públiques efectives” per acabar agressions com aquesta.
?AGRESSIÓ TRANSFÒBICA A #BARCELONA
— Observatori contra l'homofòbia (@OCL_H) November 20, 2020
Una jove Trans denúncia que estat brutalment agredida a Barcelona en el moment de sortir de casa.
Condemnem l'agressió i ens posem a disposició de la víctima. Activem protocols. Necessitem polítiques públiques efectives.
Avui #MemoriaTrans pic.twitter.com/wsLzIVFZKB

