El mes d'agost ve carregat d'estrenes en el món dels videojocs - Diari de Barcelona
ESTRENES D'ESTIU
El mes d'agost ve carregat d'estrenes en el món dels videojocs
'Ghost of Tsushima' i 'Alien: Fireteam Elit' són els títols més esperats

La nova edició de Ghost of Tsushima permetrà viatjar al Japó feudal i endinsar-se en un món d'aventures i misteris, que, al costat del nou lliurament de Alien: Fireteam Elit, són dues dels llançaments més esperats d'aquest mes d'agost.
Ghost of Tsushima: Director's Cut és una nova revisió d'aquest clàssic d'aventura i acció en món obert que va sortir per primera vegada l'any passat en PS4, i que ara fuig de l'ambientació de ciència-ficció i personatges mutants per evocar un passat històric de gran veracitat.
El títol sortirà a la venda el 20 d'agost i oferirà notables millores per a la seva versió en PS5 com la resolució 4K que tractarà d'aconseguir els 60 fotogrames per segon, la sincronització labial per a les veus en japonès i l'aprofitament de la vibració hàptica del comandament Dual Sense que permetrà menys temps de càrrega i millores en el so 3D.
A més d'aquest joc, el mes d'agost porta amb si altres llançaments molt interessants com a Alien: Fireteam Elit. Aquest és un joc d'acció i trets en tercera persona multijugador en línia que promet ser un gran èxit per la qualitat de gràfiques i per la modalitat de joc en la qual el jugador haurà de sobreviure a un món infectat per Aliens. Aquest joc es llançarà a nivell mundial eL 24 d'agost per a PC (via Steam) PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Sèries.
Agost, un mes carregat d'estrenes
Aquest mateix dia sortirà també a la venda per a PC, PS4 i PS5 Kena: Bridge us Spirits, un joc d'exploració i plataformes que, a més d'un meravellós sentit estètic gràcies als seus gràfics inspirats en l'animació 3D, porta amb si una línia narrativa també molt suggeridora.
També es llançarà el segon lliurament de Psychonauts, un joc que s'ha guanyat ja l'estatus de culte i que arriba 16 anys després de la seva primera estrena amb notables millores, però sense perdre la seva essència colorista, els seus gràfics vintage i la seva manera de joc.
Psichonauts II arribarà el 25 d'agost i estarà disponible en PC, PS4, Xbox One, PS5 5 i Xbox Sèries.
Videojocs per als mes esportistes
Per als amants de l'esport, arriba també Maden NFL 22, el mític joc d' Electronics Arts sobre futbol americà que estarà disponible en PC, PS4, PS5, Xbox One i Xbos Sèries el 20 d'agost. Un dia abans, sortirà també per a aquestes plataformes (més Nintendo Switch) RiMS Racing, en el qual els jugadors podran pilotar les motos més potents del món i optimitzar el seu rendiment.
L'últim dia del mes arribarà New World, el nou videojoc de rol multijugador massiu de Amazon Games, el joc únicament estarà disponible per a PC.
També hi ha lloc per a una nova versió del joc de puzles per excel·lència: Tetris Effect: Connected; un joc indie que també promet com Road 96; la versió per a PS5 del Sniper: Ghost Warrior Contracts 2; Hotel Life a Resort Simulator, en el qual es podrà dirigir un hotel en el paradís; o Rustlet, una boja aventura d'acció i món obert que barreja l'humor amb l'absurd.
Twelve Minutes (PC i Xbox One i Sèries) promet ser un thriller en el qual un home queda atrapat en un bucle de temps de dotze minuts en el qual ocorren tot tipus de contratemps; i, a voltes amb escenaris històrics, Hades (PC, Switch, PS4, PS5, Xbox One i Sèries), una aventura d'acció inspirat en l'antiga Grècia; i Naraka: Bladepoint, un battle royale d'acció japonès per a PC.
Finalment, altres títols que porta aquest agost seran: King's Bounty 2, el segon lliurament d'aquest joc de rol tàctic per torns per a Switch, Xbox i PC; Godfall, un altre nou joc de rol i lluita per a PC, PS4 i PS5 inspirat en un món feudal de fantasia; i The Falconeer: Warrior Edition, un joc de molta acció per a Switch, PS4 i PS5.

