'Pares normals', el musical d'Els Amics de les Arts i Marc Artigau, s'estrenarà el novembre de 2022 - Diari de Barcelona
al Teatre Poliorama
'Pares normals', el musical d'Els Amics de les Arts i Marc Artigau, s'estrenarà el novembre de 2022
Amb dotze cançons s'abordaran, "des de l'humor i la sensibilitat", temes com la paternitat, la mort i l'amor

Pares normals, el musical d'Els Amics de les Arts, Marc Artigau i Minoria Absoluta, ja ha enregistrat una de les cançons que es podran sentir a l’espectacle, Crec que podria odiar-te, un tema que el grup descriu com a "la cançó més pop del musical" i que defineix l’esperit de l'espectacle. La comèdia musical Pares Normals s’estrenarà el novembre de 2022 al Teatre Poliorama i les entrades ja es poden comprar.
Les dotze cançons són originals i han estat composades per la banda. L’obra parla de temes com la paternitat i maternitat, la mort i l’amor, des de l’humor i la sensibilitat. A principis de 2022 es presentaran els actors escollits en un acte on també veuran la llum la resta de cançons.
\uD83C\uDF89Ja podeu escoltar\u2026
— Els Amics de les Arts (@amicsdelesarts) November 22, 2021
CREC QUE PODRIA ODIAR-TE
El primer avançament del musical @ParesNormals
Spotify https://t.co/vVkvcY30Ke
Youtube https://t.co/mR0EeTL7Qq
Tota la info + venda d\u2019entrades aquí https://t.co/2VoBeLjpis pic.twitter.com/wE0QxgQ7Qs
Els tres components del grup de música expliquen que el nou projecte respon a la voluntat que sempre havien tingut de fer un musical. "Nosaltres expliquem històries amb les nostres cançons. Pares normals ens permet explicar-les d’una manera diferent. Estem molt feliços de veure que aquest vell somni tira endavant", asseguren.
En aquest sentit, han explicat que els dotze temes tenen "estils molt diversos, sempre al servei de la història", i són de "nova creació".

