Dona fent el test de la Covid-19 a l'aeroport de Frankfurt
Per EFE
Publicat el 01 de juliol 2020

Des d'aquesta setmana, els passatgers que volen des de l'aeroport de Frankfurt poden enlairar-se sabent que són lliures de coronavirus. L'aeroport ha obert un centre de test de COVID-19, el primer en un aeroport alemany, en el qual els viatgers podran realitzar la prova.


L'empresa de biotecnologia Centogene, especialitzada en diagnòstics de malalties rares, informava dilluns que ha iniciat aquest projecte en col·laboració amb l'aeroport de Frankfurt i el seu gestor, Fraport. El conseller delegat de Centogene, Arndt Rolfs, considera que aquest centre de test de COVID-19 ajudarà a obrir el trànsit aeri internacional.

Fraport diu que fins que no existeixi una vacuna, és important que existeixin capacitats majors per a realitzar els test. De fet, alguns països ho exigeixen als viatgers abans que entrin al país, com la Xina.

Els passatgers podran realitzar els test en l'aeroport de Frankfurt fins a finals de juliol de 2021. La capacitat actual és d'uns 300 test cada hora i seria possible ampliar-la en cas necessari. Els resultats s'oferiran als passatgers a través d'una plataforma digital segura, relacionada amb el bitllet de vol.

— El més vist —
- Etiquetes -
- Comentaris -
— El més vist —