Sabatilles per suscripció
Publicat el 20 de setembre 2020

El 2020 ha estat un any de canvis i dificultats, però també d'innovació i creació. Aquest és el cas d'Atreyu Voyager, la primera marca de vambes plantejada per ser un negoci basat en la suscripció, d'acord amb Runner's World.

Michael Krajicek, el seu fundador, va fer un gir a la seva vida quan, als 26 anys, va descobrir el món del 'running' i es va convertir en un apassionat del calçat esportiu. Va tancar el seu restaurant de 'hot dogs' per començar a treballar a una botiga de vambes, on va adquirir el coneixement que necessitava per obrir el seu propi negoci.

Les vambes de 'running' Atreyu Voyager van sortir a la venda el passat mes de febrer, encara que els enviaments no s'han realitzat fins aquest estiu. La principal innovació d'aquesta marca és que es tracta de la primera pensada per ser un negoci basat en la suscripció. L'únic punt de venda on es poden adquirir és la seva pàgina web, al preu de 87€, però amb la suscripció –que pot ser mensual o trimestral– el preu baixa a 69€.

Michael Krajicek, però, no ha estat el primer a tenir aquesta idea. L'agost de l'any passat, Nike va ser la primera marca a treure al mercat un servei de vambes amb aquest model de pagament anomenat 'Nike Adventure Club'. Tanmateix, de moment, només està disponible als Estats Units i per calçat infantil –entre 2 i 10 anys–, ja que està pensat per pares ocupats amb fills en edat de creixement i que, per tant, han de renovar el seu vestuari constantment.

La iniciativa de Nike compta amb l'opció de rebre un parell –a triar cada mes, cada dos mesos o cada tres mesos– depenent del pla escollit. Des de 20 dòlars al mes, Nike Adventure Club et permet cambiar de sabatilles de nens de 4 a 12 vegades a l'any. A més, es poden canviar si el producte no satisfà les necessitats dels pares, i una vegada queden petites als nens, aquestes es poden retornar.

— El més vist —
- Comentaris -
- Etiquetes -
— El més vist —