- podcasts -
Per Eulàlia Galante , Íngrid Graells Garcia i Helena Puigdevall
Publicat el 21 de març 2022
Duració 9'

Durant el confinament per la pandèmia, el negoci musical es va veure forçat a traslladar-se a l’àmbit digital. A TikTok, el públic descobreix cançons i artistes nous que, en molts casos, després de fer-se virals, se situen en les primeres posicions a les principals llistes d'èxits. Una capacitat d’influència que situa aquesta plataforma per davant d’altres serveis de streaming.

De fet, un estudi llançat per TikTok identifica tres factors clau que han impulsat l’experiència musical a la plataforma: descobrir, ser descobert i redescobrir. Per entendre aquest fenomen, hem parlat amb la tiktoker Gemma Climent. També l’Helena Morén, de la revista Enderrock, i l’Adrián Martos, director creatiu de Ginestà, hi han compartit el seu punt de vista. I en Dan, propietari de la botiga Disco 100, parla del perquè de la tornada dels vinils.

— El més vist —
- Etiquetes -
- Comentaris -
— El més vist —