- podcasts -
Per Clara Tórtola , Pol Vendrell , Arnau Inés i Emma Zurita
Publicat el 07 de juny 2021
Duració 13:14

Segons un estudi d’IAB Spain, la generació Z utilitza les xarxes socials durant 1 hora i 42 minuts al dia. Però la Sara i en Pol, de 21 anys, creuen que aquesta xifra és massa baixa.

Avui parlem sobre quin és el veritable ús que fan els considerats nadius digitals de les diferents xarxes socials, com poden ser Twitter, Instagram o l’auge de TikTok. És només un hàbit o és que hi ha algun altre factor, com poden ser els algoritmes, que contribueix a generar una addició? I realment podem considerar les xarxes un espai neutre o hem de ser conscients de les oportunitats que aquest temps d’oci brinda a les empreses?

En aquest programa ens acompanyen Jaume Miralles, enginyer sènior d’intel·ligència artificial a l’IBM; Marina Muñoz, experta en marketing digital, i Iago Moreno, sociòleg per la Universitat de Cambridge.

— El més vist —
- Etiquetes -
- Comentaris -
— El més vist —