[#if caratula??]
    [#if caratula?is_hash]
        [#if caratula.alt??]
            ${caratula.alt}
        [/#if]
    [/#if]
[/#if]
Per Redacció
Publicat el 15 de setembre 2020

Avui s’inaugura la 26a edició de la 080 Barcelona Fashion Week, per impulsar la moda catalana. Per primera vegada a la història, i a conseqüència de la pandèmia de la Covid-19, aquest any serà en format 100% digital, i es podrà seguir a través del canal 080 TV, a la seva web. Allà es podran veure en directe i temps real les desfilades de 21 dissenyadors i marques seleccionades. Un canal obert a tothom, des de qualsevol part del món.Un canal obert a tothom. Segons ha explicat l’organització, aquesta edició tecnològica facilita arribar a nous públics, fins i tot els internacionals.

Les propostes per a la primavera 2021 s’enregistraran en diverses zones del recinte modernista Sant Pau, com cada any, però algunes d’elles noves però que no s’havien utilitzat en altres edicions per dificultats per situar-hi el públic.

Tot i les dificultats, la 080 no ha perdut nivell, en comparació amb altres anys. En aquesta especial edició s’hi presenten reconeguts dissenyadors i les seves últimes col·leccions, com és el cas de Custo Barcelona, Maite by Lola Casademunt o Oscar León. A més a més, hi haurà les propostes de Júlia G. Escribà, amb una innovadora tecnologia desenvolupada per la NASA; i la firma ONRUSHW23FH, que ha creat un projecte de disseny experimental, amb teixits i processos d’alta qualitat

"Altres veus"

Seguint la seva filosofia, la 080 Barcelona Fashion torna a apostar pel coneixement i dóna veu a experts de diversos sectors de la moda. És en aquest context que sorgeix l’espai “Other voices”, en el qual estan programades diverses converses orientades a la tecnologia, a la indústria i la sostenibilitat. Es podran visualitzar de la mateixa manera que les desfilades: a través de la 080 films, en què es diferencien fàcilment les seccions: els dissenyadors i les veus alternatives.

Per una banda hi haurà Tech Talks i per una altra, Business Talks. Comptaran, entre d’altres, amb les aportacions de  Margherita Missoni, directora creativa de M Missoni, que tractarà la sostenibilitat i la responsabilitat social en la indústria. També, des de l’àmbit digital: Luc Loren, influencer i Inés Arroyo, instagramer i fundadora de la marca Laagam.

— El més vist —
- Comentaris -
- Etiquetes -
— El més vist —