Cultura
Per Aran Ordeig Basagaña , Guillem Torres , Roger Roura Piris , Silke Calvo , Lorca Zafra Serrano , Abril Lozano , Biel Prado Oliach , Eder Benito , Jan Martí , Maria Cesena , Quim Codinas , Martina Sopena i Ariadna Corominas
Publicat el 17 de maig 2025

Els diners que gasten els catalans en cultura ha caigut fins a la meitat els darrers vint anys. El mercat i les pantalles han provocat un canvi de tendència generacional en la manera de consumir-la i el sector intenta sobreviure. En aquest panorama, la cultura popular lluita per fer-se un espai fora de la comercialització de la indústria. I l’accés a la creativitat continua sent difícil per a moltes persones.

Avui, la cultura es mesura en euros, audiències i impactes. Es programa, es promociona i, sobretot, es ven. Com ha canviat, tot això, la nostra manera de relacionar-nos-hi?

Cultura en venda
Quan la creativitat es converteix en una mercaderia
Enter
keywords
— El més vist —
- Etiquetes -
- Comentaris -
— El més vist —