[#if caratula??]
    [#if caratula?is_hash]
        [#if caratula.alt??]
            ${caratula.alt}
        [/#if]
    [/#if]
[/#if]
Publicat el 20 de novembre 2020

Aquesta setmana la Comunitat de Madrid ha posat en marxa una polèmica campanya per conscienciar la població (sobretot els joves) del risc del coronavirus. El metro de la capital espanyola s'ha omplert de cartells amb missatges com “A qui tomba aquesta ronda de chupitos? La teva germana, el teu avi, el teu veí, el teu pare, la teva parella”, “Si surts de festa, qui l'agafa és el teu pare” o “Si vas de festa, la pròxima estació pot ser el tanatori”.

No obstant això, s'han multiplicat, a través de les xarxes, les vies per canalitzar la aquesta indignació, amb ironia i sornegueria, a voltes desenfrenada. Com diria Ylenia, als joves només els queda riure davant la situació tan heavy que els toca viure, de manera que això és el que han fet.

Twitter s'ha omplert aquesta setmana de missatges que, plens d'humor negre i enginy, intenten emular les consignes que omplen Madrid: “Per prendre aquest vi el iaio és a la caixa de pi” o "Per anar a comprar al Zara, a la teva àvia el cor se li para". Són algunes de les frases amb les quals els joves, no només de Madrid, reivindiquen que se'ls deixi de culpabilitzar a ells de l'augment de casos.

Esto no puede ser verdad, Metro Madrid. ¡Madre mía! 🤦‍♂️ pic.twitter.com/JmQfJ5yR5v

— El_TylerDurden 🖖👽 (@El_TylerDurden) November 18, 2020

— El més vist —
- Comentaris -
- Etiquetes -
— El més vist —