[#if caratula??]
    [#if caratula?is_hash]
        [#if caratula.alt??]
            ${caratula.alt}
        [/#if]
    [/#if]
[/#if]
Per Redacció
Publicat el 30 de juny 2020

La vitalitat torna a omplir els carrers de Barcelona i el cantant barceloní Macaco és l'encarregat de disparar el tret de sortida amb una de les possibles cançons de l'estiu amb la campanya promocional de les cerveses Moritz. Barcelona torna és la nova cançó que presenta Macaco amb la col·laboració de l'il·lustrador i dissenyador Javier Mariscal. Un himne que homenatja Peret amb clares referències a la cançó Gitana hechicera.

Amb Barcelona torna, Moritz fa un cant a l'alegria amb fragments de rumba heretats de Peret i la suma de l'estil característic de Macaco. D'aquesta manera, es busca animar els barcelonins a recuperar el temps perdut després d'uns mesos complicats d'aïllament a casa per culpa de la pandèmia. Un cant a la capital catalana que en mostra alguns dels llocs més emblemàtics com el port, l'Arc de Triomf, el parc de la Ciutadella, el MACBA, Drassanes i el Fòrum, entre d'altres.

Barcelona torna canalitza tot el positivisme de Macaco per recuperar els carrers que han quedat deserts durant els darrers mesos i recuperar el temps perdut que ens ha pres el coronavirus amb la gent que més estimem. A part d'imatges de Barcelona, també hi apareixen referències a Tarragona, Lleida i Girona. Els ingressos que Moritz generi amb la campanya "Torna" es destinaran a donar suport a col·lectius que s'han vist afectats per la Covid-19 durant aquests mesos.

Javier Mariscal, artista i dissenyador, és el responsable del grafisme d'aquesta nova campanya amb un llenguatge fresc i estival que destaca els llocs més icònics de la geografia catalana amb unes pinzellades dinàmiques i alegres per conceptualitzar el missatge de "Torna".

— El més vist —
- Comentaris -
- Etiquetes -
— El més vist —