-
Per EFE
Publicat el 28 d’agost 2023

La Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha convocat per a aquest dilluns, "seguint les instruccions" de Pedro Rocha, el seu president interí després de la inhabilitació de Luis Rubiales per part de la FIFA, una reunió "extraordinària i urgent" de la Comissió de Presidents de Federacions d'Àmbit Autonòmic i Territorials".

La trobada se celebrarà en la seu de la RFEF a Las Rozas (Madrid) a les 16.00 hores en primera convocatòria i a les 16.15 en segona, segons l'escrit enviat a les territorials signat pel secretari general de l'organisme, Andreu Camps.

El primer punt de l'ordre del dia abordarà l'"anàlisi i avaluació de la situació actual i avaluació de les decisions o actuacions a adoptar" i el segon correspon a precs i preguntes.

— El més vist —
- Etiquetes -
- Comentaris -
— El més vist —