BCN DW
Per Gemma Delgado , Pablo Domènech i Maria Folqué
Publicat el 12 d’octubre 2021

Des del dia 7 la setzena setmana del disseny ha aterrat de nou a la ciutat i ho ha fet després que al juny se celebrés la primera part de l’edició. Sota el lema 'Think, Design, Act', l’organització vol transmetre la voluntat de posar les persones al centre, tot pensant en entorns sostenibles i solucions a problemes reals amb clau de disseny.

Al capdavant dels esdeveniments programats hi ha el Barcelona Centre de Disseny, amb l’impuls de l’Ajuntament de Barcelona. La primera part de l’edició d’enguany, celebrada la primera setmana de juny, es va enfocar més en l’àmbit professional. En aquest segon moment s’ha apostat per un enfocament de cara el públic, amb un gran conjunt d’activitats que se celebraran fins al 30 d’octubre.

Míriam Barrero, directora de comunicació i relacions institucionals del Barcelona Centre de Disseny, explica al Diari de Barcelona que la divisió en dos d’aquesta edició es deu bàsicament a “circumstàncies excepcionals de la pandèmia”. “El fet de traslladar el programa més ciutadà, Barcelona Design Week City Festival, a l'octubre ens ha permès poder organitzar més esdeveniments presencials, oberts a la ciutadania”, afirma. 

Aquesta iniciativa va ser impulsada per primer cop l’any 2006 per promoure la creativitat de la ciutat. Ara, amb més recursos i un públic més ampli, segueix innovant i proposant noves activitats i esdeveniments culturals trencadors. Un d’ells, la primera edició de la Food Design Week.

Aquesta novetat neix aquest any amb la intenció de potenciar el talent culinari i artístic de la ciutat. Barrero apunta que a Barcelona “hi ha molt talent en aquesta disciplina que uneix gastronomia i disseny”. És per això que es vol donar a conèixer “a través d’activitats participatives i experiencials i un programa amb prop de 30 activitats”.

 

— El més vist —
- Etiquetes -
- Comentaris -
— El més vist —