- vídeos -
Publicat el 13 d’abril 2026

El silenci del barri fa que se sentin les fulles dels arbres, mogudes pel vent, i alguns ocells que encara piulen, malgrat que el sol estigui a punt d’anar-se’n a dormir. Aquesta calma només queda interrompuda pel xivarri que ve del final del carrer, del Seminari Diocesà de Terrassa, avui ple de joves.

Amb motiu del dia del seminari s’han organitzat unes portes obertes del centre. A més, també s’han preparat diverses activitats, xerrades i sopar per als joves que hi participen. L’objectiu és compartir i viure la fe en comunitat.

L'entitat que ho organitza és la Delegació de Joventut de Terrassa —també anomenada DeleJove—, que forma part del bisbat de Terrassa i s’encarrega de coordinar, organitzar i promoure activitats catòliques per als joves. 

L’Ester Casajuana participa en moltes trobades de la delegació i també fa de catequista de confirmació, juntament amb la Míriam Quirant. "Els catòlics d’avui dia som gent normal, però se’ns diferencia perquè tot el que fem, ho fem amb Déu”, assegura. Les dues joves consideren que viure la fe en comunitat és “essencial perquè no s’apagui la flama del catolicisme” i que és “el camí més directe a la felicitat”.

Aquest reportatge mostra com es viu l’espiritualitat en aquest grup, a través d’una d’aquestes trobades que congreguen centenars de joves i que, com diu la Míriam, els ajuda a posar silenci i tenir “pau interior”.
 

— El més vist —
- Etiquetes -
- Comentaris -
- vídeos -
— El més vist —