Per ACN
Publicat el 29 de juliol 2026

Els Mossos d'Esquadra han detingut al voltant de la 1.25 h d'aquest dimecres un home relacionat amb la mort violenta d'una dona de 34 anys aquest dimarts al vespre al districte de Sant Martí de Barcelona. L'arrestat s'ha entregat en una comissaria de la capital catalana, segons fonts policials. El detingut és la parella de la dona, segons l'Ajuntament de Barcelona. Els Mossos investiguen el succés com un crim masclista.

La dona va ser trobada en un pis del carrer d'Andrade, al barri de Sant Martí de Provençals. Després de rebre l'avís, cap a tres quarts de vuit del vespre, diverses patrulles es van desplaçar al lloc dels fets, on van localitzar la dona ferida de gravetat. Va ser atesa pels serveis d'emergència, però va acabar morint. Els equips del Centre d'Urgències i Emergències Socials de Barcelona (CUESB) s'hi van desplaçar per fer acompanyament i atenció psicològica a l'entorn de la víctima.

Minut de silenci aquest dijous

L'Ajuntament de Barcelona ha activat el protocol de dol establert conjuntament amb institucions i entitats per treballar coordinadament en cada cas que es produeix a la ciutat i que, en part, implica la denúncia pública en diferents suports comunicatius per conscienciar la ciutadania d'aquesta xacra.

En aquest sentit, s'ha convocat un minut de silenci en condemna i rebuig d'aquest succés a les 12 h a la plaça de Sant Jaume.

— El més vist —
- Etiquetes -
- Comentaris -
— El més vist —