Els estudiants desocupen les estances de la UAB després d'haver pactat un calendari per discutir l'avaluació única - Diari de Barcelona
Els estudiants que des de dimarts ocupaven les gestions acadèmiques i les oficines del deganat de les facultats de Ciències i Biociències i d'Educació de la UAB han desallotjat les estances aquest dijous a la nit, segons ha informat el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans. Els universitaris han pres d'aquesta decisió després d'haver aconseguit pactar amb la direcció de la UAB un calendari de reunions per treballar al voltant de l'aplicació de l'avaluació única. "Tot i no haver aconseguit tot allò que esperàvem i saber que queda molt per fer, estem satisfetes dels resultats de les negociacions", afirmen en un comunicat.
L'Assemblea d'Alumnes i el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) van ocupar els espais dimarts al matí per reclamar als centres que avancin en la planificació per fer possible la implantació de l'avaluació única i aplicar el que el Consell de Govern va aprovar el 2 de juny.
Els col·lectius apunten que tret de Lletres, la resta de facultats no han posat fil a l'agulla per fer els plans específics, i reclamen poder-ne ser partícips. La universitat manté que tenen fins al maig per elaborar-los.






