La cosa podria tornar a anar (una mica) de ruptures i exs - Diari de Barcelona
He estat fent números i les ruptures que estem vivint aquest estiu no encaixen al calendari. Ja sabem que, quan comença l'estiu, hi ha més ruptures perquè la gent té ganes de lligar i guarrejar. Però és que estem al mes d'agost, ara ja no hi ha temps per fer tot això. Entre que superes la ruptura i tota a pesca, ja és octubre i torna, com diria en Mario Casas a A tres metros sobre el cielo, "el puto invierno". I amb "el puto invierno", tornen les ganes de tenir parella i viure acompanyat.
Pel que tinc entès, el hot girl summer oficial va ser l'any passat, quan tornàvem a viure un estiu normal després de la pandèmia. Llavors, els successos d'aquest estiu 2023 s'escapen del meu enteniment.
A risc de repetir-me més que l'all, la cosa podria tornar a anar lleugerament de ruptures i exparelles.
Una altra tanda de ruptures
La Tini —la Triple T— ho ha deixat amb en Rodrigo De Paul. Jo sé que això, en comparació amb LA ruptura que vam comentar la setmana passada, protagonitzada per la Rosalía i en Rauw Alejandro, no és res, però és important perquè s'afegeix a la llista de parelles que ho deixen a mig estiu.
La Tini és una cantant i en Rodrigo De Paul és un futbolista. Van començar a sortir fa més d'un any i van decidir portar una relació bastant pública a través de les xarxes socials. Feien aquestes coses de dedicar-se grans paraules escrites amb llargs paràgrafs que, personalment, sempre m'han semblat un intent d'aparentar.
També ens van deixar proves per demostrar que el seu amor ho podia tot i que, encara que estiguessin separats per milers de quilòmetres, sempre estarien disposats a moure cel i terra per fer-se costat en els moments més importants.
Com a persona que es considera romàntica, em sembla meravellosa aquesta dedicació. Perquè pensem-hi, mentre en Rodrigo jugava al Mundial de Qatar, la Tini va agafar els dos dies lliures que tenia durant la seva gira i es va plantar d'Argentina a Doha. És cert que no hi ha res com tenir diners, però també és d'apreciar que algú estigui disposat a passar 15 hores en un avió per un parell de nits.
Quiero contarles que con Rodrigo decidimos terminar nuestra relación.
— LaTripleT (@TiniStoessel) August 1, 2023
Vivimos momentos muy lindos, donde tuve la oportunidad de conocer a una persona q quiero y respeto mucho.
Nos acompañamos en momentos muy importantes de nuestras vidas.
Muchas gracias por el amor y el\u2026
I ja ho diuen que uns tant i altres tan poc. La Tini i en De Paul fent tota la publicitat que podien del seu amor i la Kylie Jenner i en Timothée Chalamet sense tenir ni una sola fotografia junts. Els rumors que aquests dos estaven junts van sortir més o menys al mateix moment que els de la Kendall Jenner i en Bad Bunny. I d'ells sí que hem anat veient com muntaven a cavall, ballaven a Coachella i sortien a sopar, però de la Kylie i en Timothée res. I ara de sobte ens diuen que, després de set mesos, ho han deixat.
Timothée Chalamet has reportedly ended his relationship with Kylie Jenner after seven months of dating.
— Pop Crave (@PopCrave) August 2, 2023
\uD83D\uDD17: https://t.co/WVJjrSBmhe pic.twitter.com/NBjC2TXFKX
Aquesta notícia no m'ha provocat cap tipus de reacció, perquè al meu cap això mai ha passat. Per mi, simplement, és una parella més de la llista de ruptures d'estiu 2023.
Com a periodista us diré que les coses s'han de contrastar, i jo, fins que no veig un petó entre dues persones, no em crec els rumors de possibles històries d'amor.
Quina serà la propera ruptura d'aquest agost? Amb sort serà la teva amiga que per fi obrirà els ulls i deixarà al marihuano que només es preocupa de sortir amb els amics i passa de la seva cara.
@oscarmoncada10 Manifestando🤞🏼#rosaliayrauw #tiniydepaul #relacion #frases #humor #perú #parati #foryou #fyp ♬ sonido original - NomadikosTravelExperiences
La venjança és un plat que se serveix fred
Si després d'una ruptura ja tens ganes de tornar-te a enamorar, jo et recomano mirar Heartstopper, que va sortir ahir i és una meravella. També pots mirar Un cuento perfecto, però ho has de fer amb consciència, sabent que mires una història d'amor 100% heterosexual. Després d'això segur que decideixes descarregar Tinder.
Si, per contra, encara estàs una mica despechá, pots començar a idear plans de venjança contra el teu ex. Jo sempre he sigut molt rancuniosa —ara ja no tant perquè he anat a la psicòloga— i sé apreciar la dedicació i l'esforç d'una bona venjança. És cert que a vegades fa més mal que t'ignorin, però mai tens la certesa d'això. En canvi, una humiliació pública té més gràcia.
Això mateix li han fet a en Gerard Piqué els seus amiguets de la King's League. Es veu que van sortir de festa i a la discoteca, l'Iker Casillas el va començar a picar, primer, amb el càntic "yo soy español, español, español" i després demanant que tothom cantés el Waka Waka.
@nataliaosona Surrealista se queda corto 🤣 #kingsleague #pique #ikercasillas #shakira #wakawaka ♬ sonido original - Natalia Osona
El públic va decidir que no en tenia prou i van començar tots a cridar "Shakira". Suposo que deu ser dur estar al top 10 de persones més odiades del planeta Terra, però s'ho ha guanyat a pols. No només per com ha tractat la Shakira que, evidentment, no he estat a dins de la relació per saber-ho del cert, però m'ho puc immaginar. Sinó també per aquesta actitud insuportable de prepotent que té a tot arreu. Es fa odiar.
Crowd chants \u201CShakira\u201D at Gerard Piqué during a Kings League event in Madrid. pic.twitter.com/fwDMIWArn6
— Pop Crave (@PopCrave) July 30, 2023
Sóc jo fan de l'Iker Casillas? No especialment, i menys des que té TikTok i mostra públicament la seva personalitat que es una mica cringy. Crec que és una bona jugada putejar a en Piqué així? Sí, a veure si així en algun moment deixa de mostrar aquest aire tan xulesc envers tot el que li passa. Si en algun moment demostrés algun sentiment de tristesa o preocupació, no et considerarem fràgil, rei.
Els animals ja no son els milors amics de l'home
I amb amics com l'Iker Casillas, qui vol enemics.
Ara parlarem d'aquelles amistats que estan profundament marcades per uns rols de poder que fan que, en comptes de ser una relació entre iguals, un domini totalment a l'altra. Us ensenyo els vídeos i després en parlem:
@amnalkz I miss her tho #savagelove ♬ original sound - favsoundds
@mohtashim441 #fyp #foryou #eid ♬ original sound - favsoundds
@africaqueenzz The other two are next keep chasing me
♬ original sound - <3
No sé si hauria d'haver avisat que els anteriors vídeos no eren animal friendly, em sap greu.
Aquest estiu, a més de ruptures, jo també he notat més presència de fauna a la ciutat. La fauna de la que parlo no son guiris amb sandalies i mitjons —que també— sinó que parlo de paneroles i rosegadors. Jo he detectat un rebuig cap al regne animal. Ja no es tracta de ser vegà o vegetarià, sinó de no voler cap tipus de tracte amb els animals.
Us haig de dir que en part ho compenc, perquè des que l'Ada Colau ens va deixar una Barcelona tan verda com l'Amazones, jo no sec tranquil·la als bancs que estan a prop dels matolls. L'altre dia estava tan panxa bebent una cervesa a un banc i una panerola va tenir la descaradura de passar pel costat del meu peu. Vaig reaccionar igual que quan la Bad Gyal en va veure una a l'escenari mentre cantava a Múrcia.
@andreargg_19 #viral #parati #badgyal #murcia #concierto #fyp ♬ sonido original - Andrea Romera García
Què proposo? Una ruptura amb els animals; evitar tota la presència animal en les activitats que no els requereixin. Jo trobo bona idea començar a promoure iniciatives com per exemple l'equitació vegana:
@romanus2808 Esto es joda
♬ sonido original - ROMANUS
Tinc propostes
Un dia més publicaré informació que no he contrastat per cap banda, perquè, tal com vam consensuar els meus professors i jo a l'hora d'avaluar la meva feina al Diari de Barcelona, la mandra em pot. Aquesta suposició que pretenc vendre-us com quelcom cert és que el metro de Barcelona forma part de TMB (en el temps que he trigat a escriure això, ho podria haver buscat, però llavors perdo la meva gràcia, que òbviament és la raó per la qual llegiu la 'For You Page').
Després d'aquest paràgraf que no diu res i que està ple d'excuses que no em caldria donar perquè aquest article és meu, anem al que ens interessa.
Jaume Collboni i Laia Bonet, tinc propostes per a vosaltres. Crec que, Laia, com a presidenta de TMB, i Jaume, com a alcalde, haurien de remodelar una mica el funcionament del metro de Barcelona.
Últimament, he estat veient molts vídeos de TikTok sobre el metro de Londres, també conegut com a 'Underground' i crec que és molt millor que el que tenim a Barcelona que, per no tenir, no té ni aire condicionat. La meva proposta és que contracteu algú divertit per donar missatges per megafonia, que així almenys passaríem un bon trajecte, si el senyor que amb prou feines sap rapejar posa el volum de l'altaveu baix.
@moretalentlesslimited No straight hugging in pride month 😂 👍 featuring (charlie pattit). Ps why do people always msg me telling me theres people in my video people in my video that looks like them. Well its not Public Comedy, Independent talent scout and entertainment management Shop our MERCH store ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ https://my-store-e5594e.creator-spring.com Sign up for our mailing list for free tickets to events/show, dismounted merch, private telegram group and much more ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ Link soon to come Our hashtag’s ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ #MoreTalentLessLimited #iRtHeArTizt #MTLL #UndergroundPrankster #LondonPrankster #UndergroundBoss ♬ original sound - MoreTalentLessLimited
@moretalentlesslimited No bud for you buddy 😂 Public Comedy, Independent talent scout and entertainment management Shop our MERCH store ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ https://my-store-e5594e.creator-spring.com Sign up for our mailing list for free tickets to events/show, discounted merch, private telegram group and much more ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ Link soon to come Our hashtag’s ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ #MoreTalentLessLimited #iRtHeArTizt #MTLL #UndergroundPrankster #LondonPrankster #UndergroundBoss ♬ original sound - MoreTalentLessLimited
@moretalentlesslimited He was cool 😎 emoji #MoreTalentLessLimited #iRtHeArTizt #MoreTalentLessLimitedLive #UndergroundPrankster #LondonPrankster #Comedy #pranks #train #tube #subway ♬ original sound - MoreTalentLessLimited
També uns insto a fer participar el metro en campanyes publicitàries. No soc una dona de negocis, ni una cryptosister i encara menys soc la meva pròpia cap, però jo crec que amb una campanya com la que ara us ensenyaré de Maybellin podríem guanyar diners per invertir en causes socials o arreglar les necessitats dels barcelonins, ara que ja us heu apujat el sou.
@chrisisui_ Brutal ❤️🔥 #marketing #estrategiasdemarketing #campañapublicidad #branding #brandstrategy #3d #streetmarketing ♬ #doyalike - kazeWIW






